maandag 26 oktober 2009

schreeuw

als ik aan het schilderen ben dan ben ik onbewust altijd op zoek naar harmonie, balans...zowel in de kleur als in de vorm.
het moet "kloppen" in mijn gevoel.
zodra er chaos ontstaat op mijn doek dan ga ik het bij elkaar brengen en rommel ik net zolang tot er een, voor mij, kloppend beeld staat.
het zal wel met mijn gevoel van evenwicht te maken hebben.

het maken van mooie plaatjes is leuk...vooral omdat de mensen het leuk vinden!
"niet mooi" is vaak "niet begrepen" omdat het geen aansluiting vindt bij de belevingswereld van de ander.

het bewust doorbreken van Mooi
is een prettig avontuur!
dan gaat het om de weg
en niet om het resultaat


gemengde techniek op papier 30x 40 cm



*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!