dinsdag 24 november 2009

ik ben~ben ik?

een tweeluik ontstaan uit de vraag:
"er is geen tijd of is er niets dan tijd?"
zo kun je zeggen/jezelf afvragen: "ik ben" of "ben ik?"
dat zijn zo van die existentiele vragen die een mens bezig kan houden van tijd tot tijd.
hoe stevig of wiebelig ben je in je levensovertuiging? hoe geef je daar vorm aan?
vragen dus! ...en zoeken

ik ben--------------------------------------------------- ben ik?
--------------------2 x olieverf op linnen 60 x 120 cm





2 opmerkingen:

  1. Jolan,

    nu ik meer van je werk heb gezien wordt ik steeds nieuwsgieriger naar de chronologie ervan. Ik begin ook bepaalde voorkeuren te ontwikkelen. Neem je bij jezelf een bepaalde ontwikkeling of fasering plaats? Vraag je je dat zelf eigenlijk af?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. of ik mezelf dat afvraag? ja, ik ben wel een vrager, een denker.
    er is een ontwikkeling zichtbaar in techniek maar ook in de beelden- en vormentaal...het wordt steeds meer 'eigen' als de ontwikkeling van een handschrift.

    ben wel benieuwd naar je voorkeuren!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!