woensdag 29 september 2010

in september...



















iets meer dan een half leven geleden
was het warm, heel warm
en was ik vol verwachting...



ik werd voor het eerst moeder




hoe helder en scherp zijn de herinneringen!
alsof de tijd er geen invloed op gehad heeft.
het is een groot geluk je kinderen in gezondheid te zien opgroeien tot volwassen mensen die hun verantwoordelijkheid  kunnen dragen in de wereld.







morgen mag hij er weer een jaartje bijtellen!

ik ben een blije moeder!



*



*

5 opmerkingen:

  1. proficiat aan de jarige
    mooie herinneringen

    zo'n klompjes heb ik ook veel gedragen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo teer Joo. Het is toch de gewoonste zaak van de wereld, dat wonderen nog bestaan, we hoeven daar niet aan te twijfelen. Heb een fijne dag in een liefde die je hele leven meegaat.

    Het was warm?
    Was het 1964? Toen was ik namelijk zwanger van mijn derde dochter (8 oktober) en het was zooooooo heet !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een generatie later marieke ;-)

    dank voor de felicitaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige mooie foto van jou Jolan! Mooooie buuk!

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!