zondag 3 april 2011

werk het land in

via de mail bereiken mij regelmatig verzoeken om mijn schilderijen te gebruiken voor concerten, symposia, kerkblaadjes, vrije scholen enz.
via google "afbeeldingen" , antrovista, blogs of andere sites komen mensen bij mij terecht.
ik waardeer het dat mensen even vragen of ze afbeeldingen mogen gebruiken (bovendien weet ik dan ook waar mijn werk terecht komt)


in deze tijd zijn het vooral de schilderijen die met Pasen en de Stille Week te maken hebben, zo ook de Johannes passion die wordt gezongen in de Geertekerk in Utrecht.

Leuk om mijn schilderijen her en der in het land aan te treffen!

meer Pasen is te zien in de maanden maart en april van 2010. (zie archief)


gouache 30x40 cm -verkocht-


*





*

8 opmerkingen:

  1. Enige trots lijkt me wel op z'n plaats

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben trots op je en jij mag ook trots zijn op jezelf

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Daar kun je zeker héél trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik weet niet of ik trots ben maar ik word er wel heel blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geweldig Jolan, zo zie je dat ware schoonheid altijd haar weg in het licht zal vinden.
    Het is jouw werk, maar toch ook weer niet, want ook jijzélf bent het werk van.....???
    Het Licht?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Jolan,

    Geweldig. Jouw doek heeft een prachtige cover opgeleverd! Moet heerlijk zijn om je werk zo terug te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. proficiat jo, da's leuk en bijzonder mooi ook ,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En knap gedaan van de opmaker van de tekst om niets aan het schilderij af te doen, eerder een gouden tintje te geven.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!