zondag 29 mei 2011

verwaarlozen

ik ben mijn blog een beetje aan het verwaarlozen...
dat komt omdat een etmaal maar 24 uur bevat waarvan ik er dan ook nog een uurtje of 6 moet slapen.
de wakkere tijd wordt besteed aan fulltime werken, weer in de schoolbanken zitten, verslagen schrijven, lezen en studeren
ik geniet ervan maar het kost een zee aan tijd....



en dan is er ook nog mijn "thuisleven" zoals gezin en huishouden, familie en vrienden en niet onbelangrijk, de liefde.
bovendien nodigt het jaargetijde uit tot uithuizigheid dus.......
ik heb gewoon te weinig tijd om te schilderen en te schrijven!

komt goed hoor, er borrelt genoeg!



*

9 opmerkingen:

  1. Natuurlijk komt het goed, deze fan van het eerste uur blijft je wel trouw hoor! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. First things first!

    (Jouw blogrevival komt nog :-) daar is bovendien eerst 'verwaarlozing' (jouw woord) voor nodig).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herkenbaar. Misschien onontkoombaar. Voor creativiteit is tijd nodig. En een leeg hoofd. En het onbewuste staat 'aan'.

    Kan alleen met Anoniem een reactie plaatsen. Zag het probleem ook bij Sannah. Snap er eigenlijk niets van.

    Albert de Boer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Albert, vinkje weghalen als je inlogt (aangemeld blijven) Bij mij werkt het!
    En wat je zegt...een leeg hoofd en tijd heb ik nodig.
    ik weet van mezelf dat als ik lang niet schilder dat ik dan behoorlijk grompie kan worden, dan wordt het echt tijd om mezelf op te sluiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je weer eens langs kwam. Ik zat ook een beetje in een blog-dipje maar kan er niet echt mee zitten. Wel mooie kleuren hoor in dat afgekeurde doek en ik herken mij helemaal in het dilemma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg herkenbaar joo.. ben ook een blogeverwaarlozerd *shame*
    .. maar ik blijf bij je buurten hoor!

    geniet van 't mooie weer.. zomermens ben je.. ik gun het je!

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. laat het maar goed borrelen, dan komt alles in orde Joo
    en ja er is zoveel te doen op één dag en dan dat gezellige zomerweer, dan blijf je moeilijk binnen om te schilderen, te bloggen en dergelijke meer

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Jolan, ik heb nu ook een kunstblog: KritieKunst daar zet ik foto's, tekeningen, schilderijen en al mijn creatieve dingen op die ik zelf maak, hopelijk wil je ook kijken... dit is OOK voor mn uitdaging...
    groetjes Juliette

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!