vrijdag 6 januari 2012

van kerstavond naar 3 koningen II

Vandaag is het de dag van de 3 koningen en het einde van de 12 nachten, een inspiratievolle tijd die compleet anders verliep dan verwacht.
Onverwacht kwam ik in aanraking met een lieve oude man op zijn sterfbed...

Als rode draad door deze periode liep het verhaal van een dominee en het schilderij de terugkeer van de verloren zoon van Rembrandt.




Ik heb geen kwast aangeraakt maar wel hap-snap wat geschreven...
de uitwerking laat nog even op zich wachten.


*

3 opmerkingen:

  1. Dat klinkt alsof het voorgenomen thema 'De Liefde' welliswaar zonder kwast maar toch nog enige grond onder de voeten kreeg ..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. via Marius kwam ik hier terecht.
    Het laatste log heeft me zeer ontroerd.
    Ik kom zeker terug.

    ria39

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!