zondag 2 maart 2014

Carnaval


Het is weer Carnaval en ik heb een „ouwetje” uit mijn foto-schildermappen gehaald.
Ik, als mens van boven de rivieren, begrijp niets van Carnaval...het is ook waarschijnlijk niet iets om te begrijpen maar vooral om te doen. Zelfs dat Doen heeft mij nooit over de streep kunnen trekken en ik heb echt mijn best gedaan hoor! Gevierd in Oldenzaal (daar kunnen ze er ook wat van!) en in Maastricht. Daarna heb ik het opgeven. Carnaval is niks voor mij.

Mijn dochter is dit weekend ook afgedaald naar Maastricht en ik was reuze benieuwd naar haar ervaringen. Kreeg vanavond een berichtje van haar: Ik rij vanavond naar huis hoor, heb het wel gezien hier.

Volgens mij moet je met een carnaval-gen geboren worden...die worden hier niet uitgedeeld in het midden/noorden denk ik.

Ik wens alle feestvierders een fijn carnaval!



*


1 opmerking:

  1. zelf heb ik ook niks met carnaval
    verplicht gek doen lijkt me niks, ik doe liever vrijwillig gek :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!