maandag 15 december 2014

Terugblikken

December is er de maand voor...terugblikken en alvast een klein beetje vooruit kijken.
Op het moment dat ik de kerstspulletjes weer te voorschijn tover, begint het eigenlijk al...ze liggen nooit netjes geordend in een doos op een vaste plek dus telkens vind ik weer wat terug en koop ik wat bij. Dan denk ik aan het afgelopen jaar...ik blader mijn agenda nog eens door en zie dan dat het een druk jaar was. “Druk, druk, druk” is natuurlijk relatief...voor de één is druk vooral veel en voor de ander is het minder maar wel intensief. Ik meet het een beetje af aan de snelheid waarmee het jaar is omgevlogen...sommige gebeurtenissen lijken nog maar zo kort geleden...


Het was een mooi jaar met meer ups dan downs, dat is altijd fijn.... Count your blessings, denk ik altijd maar, dat zijn er heel wat! Eigenlijk kom ik altijd tijd te kort of misschien toch andere prioriteiten stellen? Hoe dan ook...ik kan terug kijken op een hartstikke goed jaar!
Nu de toekomst naar me toe dromen! ;-)


3 opmerkingen:

  1. mooi toch als de ups overwegen!
    de dagen vliegen voorbij zelfs als je het niet druk hebt en dat vind ik toch wel vreemd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De tijd lijkt inderdaad vliegensvlug te gaan. Zo zie ik mij nog maanden geleden de deur open doen en hem voor het eerst ontmoeten...
    Alsof het gisteren was. Fijn dat je een goed jaar had! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop voor je dat je nieuwe jaar het oude mag overtreffen.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten!